Regulamin platformy Akademia Transerfingu
Przede wszystkim dziękujemy Ci! Jeśli to czytasz, to prawdopodobnie właśnie zostałeś Uczestnikiem Akademii albo myślisz o tym. Bardzo się cieszymy, że Ciebie także interesują warunki naszej współpracy.
Poniżej znajdziesz regulamin platformy Akademia Transerfingu www. akademia-transerfingu.pl, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres mail: biuro@akademia-transerfingu.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady dotyczące zakupu i korzystania z webinarów, warsztatów i kursów on-line umieszczonych na platformie Akademia Transerfingu, które stanowią autorski program szkoleniowy przygotowany przez Satja Juga Wydawnictwo Sp. z o.o.
§2.
1. W niniejszym Regulaminie wprowadza się następujące definicje:
- KLIENT – 1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
- REGULAMIN – niniejszy regulamin;
- SPRZEDAWCA – Satja Juga Wydawnictwo Sp. z o.o. ul. Targowa 26, 43-430 Skoczów, NIP 548-27-47-638, numer KRS: 0001004568;
- SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: AKADEMIA-TRANSERFINGU.PL
- USŁUGI – produkty oferowane przez Serwis.
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce.
III. OFERTA
§5.
1.W ramach Serwisu ofertowane są następujące produkty: webinary, kursy, warsztaty, abonamenty.
2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
- jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
- działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
- zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. FORMA PŁATNOŚCI
§6.
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności:
-
-
https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
-
https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
-
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Realizacja przedmiotu umowy następuje niezwłocznie po jego zakupie.
V. PŁATNOŚCI CYKLICZNE
1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
5. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
6. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
7. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
c) w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
d)n w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§7.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email: biuro@akademia-transerfingu.pl
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII. REKLAMACJE
§8.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: biuro@akademia-transerfingu.pl
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§9.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
IX. PRAWO WŁAŚCIWE
§10.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§12.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 25.04.2024.